zaterdag 9 januari 2010

Wie is Ziezo coaching?

Ziezo coaching is de dynamische eenpersoonszaak van Ada Nuesink.
Van groepsleidster, activiteiten begeleidster, docent dramatische vorming naar kwaliteitsmedewerkster, professional coach en spelontwerpster.
Een lijst met diverse beroepen maar met grote overeenkomsten; het werken met mensen en het werken met groepen.
De rode draad in mijn werkwijze is dat ik luister  naar wat mensen te vertellen hebben; probeer te zien waar hun kracht ligt en op zoek ga hoe mensen weer in beweging kunnen komen. Essentieel voor mijn werkwijze is om dit proces samen met de ander te doorlopen.

De leergang 'coaching voor professionals', die ik in 2003/2004 op de School voor Coaching heb gevolgd heeft mijn werkwijze enorm verrijkt.
De theorie en methodes heb ik leergierig tot mij genomen en eigen gemaakt en deze ervaringen en kennis wil ik graag delen met- en doorgeven aan anderen..
 

Trainingsbureau Ziezo

Ida Stamhuis en Peter Arnoldi van trainingsbureau Ziezo hebben hun Ziezo-Samenspel uitgegeven. Hun bedrijfsnaam komt nagenoeg overeen met die van Ziezo coaching en zo zijn er nog meer – bijna - overeenkomsten. Bijvoorbeeld Ida – Ada. Wij hebben uitvoerig met elkaar gesproken of het voor of nadelen heeft de overeenkomst in onze bedrijfsnaam. Onze verwachting is dat wij elkaar niet gaan bijten. Samen motiveert ons meer dan monopolie. Ida en Peter richtten hun werkzaamheden op kinderen en jongeren waarbij spelend leren een belangrijke plaats inneemt. Het spel is een aanrader voor begeleiders van kindergroepen.
Voor meer informatie over Trainingsbureau Ziezo en het Ziezo-Samenspel: www.ziezo-samen.nl 

Ada Nuesink
tel:06-30244762
e-mail:ziezocoaching@zonnet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten